لیگ برتر والیبال| پیروزی دشوار هراز و پیکان و شکست سایپا/ گیتی‌پسند قربانی جدید ارومیه‌ای‌ها

18:40 - 14 دی 1401
کد خبر: ۴۵۸۱۳۰۵
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال با تداوم صدرنشینی هراز آمل و پیروزی پیکان و شهداب به اتمام رسید.

خبرگزاری میزان - هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال امروز(چهارشنبه) در حالی با برگزاری هفت دیدار در شهرهای گرگان، مشهد، تهران، یزد، رفسنجان، آمل و اصفهان به اتمام رسید که هراز آمل با پیروزی ماراتن‌گونه و ۳ بر ۲ مقابل شهرداری گنبد سیزدهمین برد خود را کسب کرد و با ۳۶ امتیاز در صدر ماند.

در دیگر بازی مهم شهداب یزد با نتیجه ۳ بر یک ایفاسرام اردکان را از پیش رو برداست تا مدافع عنوان قهرمانی با ۱۱ پیروزی و ۲۹ امتیاز جایگاهش در رده دوم را تثبیت کند و اردکانی‌ها هم با هفت پیروزی از رده هشتم تکان نخورد.

در تهران تیم سایپا در حالی که میزبان تیم فولاد سیرجان بود در نهایت با حساب ۳ بر یک تن به شکست داد تا نارنجی‌پوشان با ۳ برد در رده سیزدهم بمانند و سیرجانی‌ها با ۹ پیروزی تا رده چهارم جدول بالا آمدند.

پیکان موفق شد با حساب ۳ بر ۲ مقابل تیم قعرنشین مس رفسنجان به پیروزی رسید تا شاگردان پیمان اکبری با ۱۰ برد در رده سوم قرار گیرند.

در سایر بازی‌ها شهرداری ارومیه بحران زده در ادامه روند درخشان خود موفق شد مقابل میزبانش تیم گیتی‌پسند با نتیجه ۳ بر یک به برتری برسد تا شاگردان سیدعباسی با پنج برد و ۱۴ امتیاز در رده دوازدهم بایستند و نماینده اصفهان به رده دهم سقوط کرد.

در دیگر بازی‌ها پاس گرگان ۳ بر صفر راهیاب ملل مریوان را شکست داد و نیان الکترونیک در مشهد دست به کار بزرگی زد و با نتیجه ۳ بر یک هورسان رامسر را از پیش رو برداشت.

*نتایج کامل دیدارهای هفته پانزدهم لیگ برتر والیبال به ترتیب زیر است:

پاس گرگان ۳ – راه‌یاب ملل مریوان صفر

نیان الکترونیک خراسان ۳ – هورسان رامسر یک

سایپا تهران یک – فولاد سیرجان ۳

مس رفسنجان ۲ – پیکان تهران ۳

گیتی‌پسند اصفهان یک – شهرداری ارومیه ۳

لبنیات هراز آمل ۳ – شهرداری گنبد ۲

شهداب یزد ۳ – ایفاسرام اردکان یک

*جدول لیگ برتر والیبال در پایان هفته پانزدهم:

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *